Praktyczne upominki dla klientów – reklamowe kalendarze trójdzielne

Kalendarze są gadżetem uniwersalnym a także funkcjonalnym. Sprawdzają się w domu, biurze, w pracy i na wakacjach. Znakomita większość z nas ma kalendarz w każdej chwili przy sobie.

Jednakże to nie wszystkie jego zalety. Inną bardzo ważną cechą kalendarzy jest ich funkcjonalność marketingowa, ponieważ stanowią rewelacyjne nośniki treści reklamowych
Kalendarze reklamowe dla klienta
Jak się okazuje, kalendarz trójdzielny dla firm jest coraz częściej wybieraną usługą. Kalendarz opracowywany jest zgodnie z życzeniem klienta. Wisząc na ścianie w biurze, hali magazynowej czy warsztacie przypomina klientom o naszej firmie i utrwala jej pozytywny wizerunek. Należy na początku wyjaśnić, co to są kalendarze trójdzielne. Jest to rodzaj kalendarza ściennego, który cechuje się wieloelementowym układem. Jego strukturę tworzy główka, część górna przeznaczona na umieszczenie nadruku reklamowego, kalendarium stworzone przez trzy kolejne miesiące (kartki z miesiącami są odrywane) a także stopka, czyli część dolna. W kalendarium używa się przezroczystą nakładkę, po której przesuwa się kolorowa ramka, dzięki której możemy podkreślić aktualny dzień tygodnia.
Z marketingowego punktu widzenia najważniejsza jest część górna, czyli przeznaczona na treści reklamowe. Bardzo ważną kwestią jest to, że kalendarze trójdzielne są bardzo funkcjonalne. Dużo miejsca na kartkach z miesiącami powoduje, że bardzo chętnie nanosimy na nie uwagi i oznaczamy istotne wydarzenia. Jest to więc gadżet, z którego na prawdę często korzystamy, a to przekłada się na jego skuteczność marketingową. Natomiast o ile zostanie zaprojektowany niedbale, jego schemat graficzny będzie nieciekawy, to jego skuteczność znacznie spadnie, a może też wywoływać negatywne reakcje, które wpłyną niekorzystnie na relacje z klientem. Zadbajmy więc nie tylko i wyłącznie o jakość zamieszczonej grafiki, ale również o wykonanie, czyli zastosowanie adekwatnej techniki druku z uwzględnieniem uszlachetnień takich lakierowanie czy laminowanie. Często wybieranym rozstrzygnięciem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami. Firma zaprezentowana w ten sposób umożliwia na utrwalanie jej wizerunku. Zdjęcia muszą być jednak w wysokiej rozdzielczości, a intencja ich rozmieszczenia powinien być przemyślany. Kalendarz trójdzielny utworzony oraz wykończony z dbałością o właściwie każdy element na pewno korzystnie wpłynie na wizerunek firmy.
Polecamy: kalendarz trójdzielny dla firm.