Księga identyfikacji wizualnej – dlaczego warto stosować?

Mocny wizerunek firmy wymaga stosowania sprawdzonych rozwiązań z zakresu marketingu oraz reklamy. Właściwie każdy przedsiębiorca powinien uświadomić sobie, że spójny wizerunek firmy przekłada się na wyniki sprzedażowe a także efekt handlowy. Warto więc dołożyć starań, by tożsamość wizualna firmy była przygotowana w sposób fachowy oraz kompleksowy.

Dzięki temu nasza firma w oczach klienta będzie posiadała pozytywny wizerunek, co przyczyni się do lepszych wyników sprzedaży. Warto więc inwestować w rozwiązania takie jak księga znaku.
Identyfikacja wizualna firmy – co powinno się mieć świadomość tego?
Identyfikacja wizualna firmy to kolekcja elementów, które odpowiadają za wykreowanie solidnego a także spójnego wizerunku firmy. Jednakże księga identyfikacji wizualnej to kolekcja zasad a także reguł dotyczących stosowania znaków firmowych w określonych sytuacjach a także ustaleniach. Z księgi znaku dowiemy się w głównej mierze w jaki sposób na odzież firmową mogą być nanoszone znaki firmowe, tj. logotypy lub w jaki sposób mogą być oznakowane treściami reklamowymi firmy a także logotypem stoiska handlowe czy targowe. A dodatkowo, księga znaku dostarcza także informacji na temat stosowania logotypu w wersji podstawowej, jak także w wersjach dodatkowych rozszerzonych. Znajdziemy tam też informacje dotyczące stosowania palety kolorów firmowej, przykładowo na pojazdach firmowych czy materiałach biurowych lub promocyjnych. W związku z tym księga znaku, która może występować w postaci elektronicznej lub papierowej, określa warunki, w jakich znaki firmowe mogą być stosowane na materiałach różnego rodzaju. Dotyczy to także materiałów reklamowych, takich jak banery, flagi czy gadżety reklamowe, tj. kalendarze czy długopisy. Jest to istotny szczegół wykonania spójnego oraz jednolitego wizerunku firmy, który przekłada się na powiększenie rozpoznawalności firmy oraz marki. Pamiętajmy, że identyfikacja wizualna firmy to jeden z najważniejszych elementów, który wpływa na budowanie jej pozytywnego wizerunku. A jest to zasadniczy element w budowaniu trwałych relacji z klientem, jak też w procesie zdobywania nowych klientów. Warto więc dołożyć starań, by księga identyfikacji wizualnej była przygotowana w sposób profesjonalny oraz złożony.

Więcej informacji na stronie: whiteart.pl/ksiega-identyfikacji-wizualnej