Materiałowe torby z logotypem firmy

Jaki jest lepszy sposób na pokazanie klientom, że Ci na nich zależy, niż wysłanie im prezentu z wyrazami uznania? Problem z upominkami z podziękowaniem polega na tym, że nie wiadomo, co wysłać. Nie można wybrać czegoś, co jest zbyt drogie, ani czegoś, co może być postrzegane jako bezwartościowe. Decydując się na pomysły na prezenty z podziękowaniem, trzeba balansować na cienkiej granicy między ceną a praktycznością.

 
 
Zasady marketingu
Choć wyraźnym celem prezentu dla klienta jest zaprezentowanie, że Ci zależy, ma on również inny cel: reklama Twojego biznesu. Niewątpliwie zamierzasz, ażeby klienci czuli się zadowoleni i docenieni, niemniej jednak byłoby też bardzo miło,  gdyby polecili Twój sklep swoim znajomym. Ażeby wykorzystać prezenty uznaniowe jako taktykę marketingową, powinno się pamiętać o kilku rzeczach. Po pierwsze odpowiednim upominkiem są torby bawełniane z nadrukiem, np. logo Twojego biznesu. Torby bawełniane to gwarancja zrobienia dobrego wrażenia na potencjalnych klientach. Wręczanie prezentów to także świetna okazja do wykazania się kreatywnością, zwłaszcza jeżeli zdecydujesz się zaprojektować własne torby materiałowe. Twoi klienci będą pod wrażeniem dodatkowego wysiłku, jaki włożyłeś w ich prezent, i będą o nim mówić przez sporo miesięcy. Tradycyjną dużą zaletą prezentów jest dawanie klientom do zrozumienia, że cenisz ich za ich działalność. Upominki te doskonale nadają się do wzmocnienia relacji z ważnymi klientami. Ogólnie rzecz biorąc, najbardziej doceniane są te prezenty, które nie są postrzegane jako promocyjne, ale nie bój się umieścić na nich nazwy lub logo firmy w gustowny sposób.
 
Torby płócienne reklamowe
W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy stały wzrost użycia toreb płóciennych. Ludzie zaczęli przerabiać własne przyzwyczajenia i powoli zamieniać torby plastikowe na torby płócienne. Torby na zakupy w każdej chwili były wykorzystywane jako źródło promocji dla wielu firm. Torby reklamowe są doskonałym narzędziem marketingowym, które zazwyczaj rozdaje się za darmo w trakcie imprez promocyjnych. W torbach zazwyczaj znajdują się próbki towarów oferowanych przez firmę. Logo firmy znajduje się również z boku torby. Do niedawna torby były zazwyczaj zrobione z plastiku albo papieru i po zużyciu produktów były zazwyczaj wyrzucane. Obecnie firmy zdają sobie sprawę z sposobności marketingowych, jakie daje produkcja toreb promocyjnych z płótna. Przede wszystkim torby płócienne są wielokrotnego użytku, co oznacza, że można ich używać wielokrotnie. Zamiast wyrzucać torbę po zakończeniu promocji, konsument może ją ponownie wykorzystać, co z kolei daje Ci darmową reklamę – im więcej osób będzie chodzić z Twoją torbą, tym całkiem dobrze. Użytkownicy z większym prawdopodobieństwem zareagują pozytywnie na Twoją firmę, jeżeli już będzie ona postrzegana jako ta, która stara się zrobić coś dobrego dla środowiska. Następną pozytywną właściwością toreb płóciennych jest to, że są one bardziej trwałe niż torby plastikowe, co znaczy, że można w nich zmieścić więcej materiałów marketingowych.

Więcej informacji: Torba do malowania.