Praktyczny prezent – kalendarz trójdzielny

Jest wiele możliwości, aby zareklamować firmę. Narzędzia marketingowe umożliwiają działania na wielu płaszczyznach. Przeprowadzane są kampanie promocyjne za pomocą przekazu multimedialnego lub w sposób tradycyjny.

Promocja może odbywać się za pomocą materiałów drukowanych o charakterze promocyjnym oraz informacyjnym. Taką rolę odgrywają broszury firmowe czy ulotki. Innym sprawdzonym sposobem jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom albo grupie docelowej. W ten sposób następuje wzmocnienie istniejących już relacji biznesowych a także pozyskiwanie nowych klientów. W roli gadżetu reklamującego firmę dobrze sprawdzają kalendarze trójdzielne.
Praktyczny upominek dla klienta
Gadżet reklamowy powinien być głównie estetycznie wytworzony. Jeżeli już nie przyłożymy się do jego stworzenia, może wywołać reakcje negatywne, co niekorzystnie wpłynie na wizerunek naszej firmy w oczach osoby obdarowanej. Warto zatem dołożyć starań, by gadżety były wykonane z materiałów bardzo wysokiej jakości. Inną główną cechą jest efektywność. Wyłącznie upominki funkcjonalne i praktyczne są w stanie skutecznie pełnić rolę marketingową, czyli promować naszą firm, utrwalać jej pozytywny wizerunek i zwiększać rozpoznawalność marki.
Kalendarz trójdzielny – o czym trzeba pamiętać?
Głównie kalendarz trójdzielny dla firm powinien być stworzony według indywidualnego projektu, który oprócz intersującej szaty graficznej, która przyciąga wzrok, zawiera także elementy tożsamości wizualnej firmy, a więc: logo, nazwa i dodatkowe znaki firmowe. Należy jednak rozpocząć od zasadniczych informacji na temat tego rodzaju kalendarza. Jest to kalendarz ścienny, który posiada charakterystyczny układ. Składa się z kilku elementów, które pełnią różnorakie funkcje. Od góry wytwarza go tak zwana główka, czyli część przeznaczona na treści reklamowe. To właśnie tutaj umieszcza się logo i w razie potrzeby inne treści związane z działalnością firmy. Popularne są kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które pojawiają naszą firmę w zyskownym świetle. Bez względu jednak czy do projektu zostaną użyte zdjęcia czy grafiki ta część powinna odznaczać się oryginalności i spójną kompozycją. Z marketingowego punktu widzenia jest to najważniejszy element kalendarza reklamowego.
Więcej: kalendarz trójdzielny dla firm.